Artykuły rok szkolny 2019/2020

Odwiedza nas 3 gości oraz 0 użytkowników.

Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie, Rodzice, Nauczyciele i Pracownicy Szkoły

W związku z zakończeniem zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2019/2020 i brakiem możliwości osobistego spotkania podczas uroczystego zakończenia roku szkolnego chciałbym bardzo serdecznie podziękować Społeczności Szkoły Podstawowej nr 8 w Inowrocławiu za wszystko, co Nas spotkało w tych ostatnich miesiącach.
Wszystkim nam nie było łatwo. Myślę jednak, że stanęliśmy na wysokości zadania i wspólnie ten niełatwy przecież okres, w szeroko pojętej pracy szkoły, przetrwaliśmy. Nauczyliśmy się wielu nowych rzeczy, nauczyliśmy się też bardzo wiele o sobie nawzajem. Wiemy, ze możemy na siebie liczyć i mam nadzieję, że nie znajdzie się nikt, kto pomyśli albo powie, że pozostał sam, bez pomocy. Jeśli jednak ktoś tak się poczuł ,to w imieniu wszystkich, którzy nie dostrzegli Jego kłopotów, przepraszam.
Teraz przed Wszystkimi czas wakacyjnej „laby”. Z pewnością będą to niezapomniane kanikuły. Odpoczywajcie, gdziekolwiek będzie Wam dane łapać chwile relaksu. Róbcie to rozważnie i bez narażania siebie i innych.
Mam głęboką nadzieję i jednocześnie przekonanie, że kolejny rok będzie łatwiejszy/lepszy. Myślę, że bez względu na okoliczności damy wspólnie radę pokonać to nieznane, które los przyniesie.
Raz jeszcze serdecznie dziękuję za okazaną wyrozumiałość, gdy nie wszystko szło idealnie, zrozumienie ,gdy nie można było się gdzieś zalogować i słowa wsparcia, kiedy kolejny raz kamerka i mikrofon w laptopie „odmówiły” posłuszeństwa. Do zobaczenia 1 września.

Z poważaniem i życzeniami udanych wakacji Paweł Błaszak- dyrektor szkoły
                                                                                                                                                 Inowrocław, 2020.06.26

 

Zdjęcia z zakończenia roku szkolnego 2019/2020 - KLKINIJ

Zdjęcia absolwentów - KLKNIJ

Szanowni Rodzice i Uczniowie!


               Zbliża się uroczystość zakończenia roku szkolnego. Tym razem będzie ona inna, skromniejsza i zdecydowanie mniej radosna. Wszystkich nas obowiązują obostrzenia związane z pandemią. I właśnie w trosce o bezpieczeństwo zwracamy się do Was z prośbą, aby tym razem kwiaty, którymi zwykle uczniowie dziękowali nauczycielom za rok wspólnej pracy, nie były przekazywane.

Wszystkim Państwu dziękujemy za okazaną, w tym szczególnym okresie, pomoc, życzliwość
i zrozumienie. Życzymy mimo wszystko udanych wakacji. Z nadzieją na spotkanie we wrześniu.

Dyrekcja, Nauczyciele i Pracownicy

Szkoły Podstawowej nr 8 w Inowrocławiu

 

Odbiór świadectw klasy VII a, VI a, V a-b, II a-d, I a-d -> POBIERZ

 

Odbiór świadectw klasy VIII a, III a-c, „0” -> POBIERZ

 

 

Przypominamy i informujemy, że obowiązki wychowawców klasy I w roku szkolnym 2020/2021 będą pełniły następujące osoby:

 

Klasa I A

mgr Lucyna Bujak

Klasa I B

mgr Dorota Mrozińska

Klasa I C

mgr Izabela Pędziwiatr

Klasa I D

mgr Alicja Kaczmarek

 

Ogłoszenie przydziału do oddziałów nastąpi w dniu 19.06.2020 w formie komunikatu na stronie www.sp8ino.edu.pl i na drzwiach wejściowych do szkoły. Przy sprawdzaniu list prosimy o zachowanie obowiązujących zasad i wytycznych epidemicznych.

Planujemy spotkanie z dyrektorem i wychowawcami. O dokładnym terminie poinformujemy 19.06.2020 wraz z ogłoszeniem przydziału do oddziałów.

Na spotkanie prosimy o zabranie informacji o gotowości szkolnej dziecka (nie dotyczy osób uczęszczających do oddziału „0” w SP8), a także podpisanego zdjęcia do legitymacji szkolnej. Wychowawcy przekażą ważne informacje o podręcznikach i materiałach ćwiczeniowych, niezbędnych zakupach itp..

Serdecznie Państwa zapraszamy!

Uwaga!

Rodzice kandydatów przyjętych do klas I, publikujemy podział uczniów na oddziały.

 

Klasa I A - pobierz
mgr Lucyna Bujak
Klasa I B - pobierz
mgr Dorota Mrozińska
Klasa I C - pobierz
mgr Izabela Pędziwiatr
Klasa I D - pobierz
mgr Alicja Kaczmarek

W dniu 22 czerwca 2020 roku w godz. 9.00-15.00 Szkolna Komisja Rekrutacyjna będzie przyjmowała ewentualne uwagi do przeprowadzonej rekrutacji.

 

Spotkanie rodziców z dyrektorem i wychowawcami odbędzie się:


23 czerwca br. według następującego porządku- UWAGA! różne godziny dla poszczególnych oddziałów:

  • I A godz. 16.00 miejsce korytarz PARTER (następnie sala 1)
  • I B godz. 16.00 miejsce korytarz I PIĘTRO (następnie sala 102)
  • I C godz. 17.30 miejsce korytarz PARTER (następnie sala 3)
  • I D godz. 17.30 miejsce korytarz I PIĘTRO (następnie sala 103).

Na spotkanie prosimy o przybycie wyłącznie jednego rodzica reprezentującego jedno dziecko, zabranie informacji o gotowości szkolnej dziecka (nie dotyczy osób uczęszczających do oddziału „0” w SP8), a także podpisanego zdjęcia do legitymacji szkolnej. Wychowawcy przekażą wówczas ważne informacje: o podręcznikach i materiałach ćwiczeniowych, niezbędnych zakupach itp..

 

Serdecznie Państwa zapraszamy!